Information
Tirsdag 12. maj 2020
08:30 - 10:00
Zoom - link fremsendes dagen før
Tilmeldingsfrist: 29. april 2020
Tilmelding

Tilmelding ikke åben


Online STORmøde i Relationsfabrikken

 
Find din næste samarbejdspartner, leverandør eller kunde online.
 
I Relationsfabrikken har vi siden 2012 afholdt en masse stormøder på tværs af vores netværksgrupper. Her er der blevet afviklet tusindevis af små møder hvor driftige erhvervsfolk har præsenteret sig for hinanden og fundet måder at hjælpe hinanden på. Møderne har ledt til en masse samarbejde mellem deltagerne og vi har ofte hørt om glade deltagere som har fundet deres næste samarbejdspartner, leverandør eller kunde på møderne.
 
Vi skulle have afviklet vores populære stormøder i Vejle og Esbjerg i henholdsvis april og maj måned, men det fik Coronavirussen naturligvis også sat en stopper for. Men da vi elsker at skabe nye relationsmuligheder for vores medlemmer og fordi coronavirussen dog har gjort os alle trygge med videomøder og digitale relationer, tør vi nu godt prøve at afholde vores normale STORmøde digitalt.
 
Hvor og hvornår?
 
STORmødet afvikles tirsdag d. 12/5 kl. 8.30 - 10.00 på Zoom - link sendes til deltagere dagen før.
 
Vores normale STORmøder varer altid en hel formiddag, men vi vurderer at halvanden time er mere passende til online møder. Til gengæld håber vi, at den forkortede tidsforbrug og at vi, ved at gå online, fjerner de geografiske afstande der normaltvist er mellem vores medlemmer, kan få rigtigt mange med på idéen.
 
Hvordan foregår det?
 
Møderne vil blive afviklet i små virtuelle rum i Zoom - først ved 4-mands møder og dernæst 1:1 møder.
 
Du får selv indflydelse på hvem du skal mødes med! Vores specialudviklede netværkssystem danner møder således man ikke mødes med nogen fra samme branche, samme netværksgruppe eller nogen man har mødtes med tidligere i STORmødet. Men den kan også tage højde for de mødeønsker du måtte have. Derfor kan man efter tilmeldingsfristen ønske 3-5 deltagere man godt kunne tænke sig at mødes med og så sørger vi for at få opfyldt så mange ønsker som muligt.
 
Agenda
 
8.30 - Velkommen/intro
8.50 - Møderunde 1 - 4-mands møde, 5 minutters præsentation fra hver + resten fri snak
9.15 - Pause - 5 minutter - imens laver vi de nye møder i klar i Zoom
9.20 - Møderunde 2 - 1:1 - 15 minutter
9.35 - Pause - 5 minutter - imens laver vi de nye møder i klar i Zoom
9.40 - Møderunde 3 - 1:1 - 15 minutter
9.55 - afslutning
 
Hvem kan deltage?
 
Det er gratis at være med og man behøver ikke at være medlem af Relationsfabrikken for at deltage. Men har du tilmeldt dig, er du forpligtet til at deltage. Udebliver du modtager du en opkrævning på kr. 250 excl. moms - der doneres til Det Kærlige Måltid. 
 
Der må max. være 2 deltagere fra samme virksomhed.
 
Der er kun 95 pladser, så tøv ikke.
 
Vigtige datoer
 
- 29/4 - sidste frist for tilmelding. VIGTIGT!! Deltagerliste udsendes umiddelbart efter. 
- 4/5 - deadline for indsendelse af mødeønsker. Indsend dine mødeønsker og opnå bedre mødesammensætning.
- 7/5 - endelig mødeoversigt udsendes og man kan forberede sig maksimalt til møderne
 
Bare rolig! Vi skal nok minde jer om diverse deadlines løbende :-)
 
Vi håber at se jer.